I DON'T TRUST WORDS. I TRUST ACTIONS.

 
Jag vill blogga, men har verkligen inget att skriva om, så vet inte riktigt hur jag ska göra. Men just nu är det skolan som tar upp mest av min tid, även min rehabträning som jag försöker göra varje dag. Men dagarna rullar på, och livet erbjuder inget speciellt just nu.
 
Skolan idag var inte mer speciell än någon annan dag, bara att idag hade vi idrottlektion ute i snön! Det var tänkt att vi skulle åka pulka, men vi hann åka en gång, sedan bestämde vi alla oss för att spela fotboll ute i höga snön istället. Något som var oerhört roligt! Imorgon är det äntligen fredag och helg, något som ska bli sååå himla skönt, kram Amanda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta om dig och din pojkvän?:)

2013-01-18 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0