ONLY YOU CAN GIVE ME THAT FEELING

 
Igår var jag och familjen på en liten tripp till Stockholm, för att kolla på mina små sötingar till kusiner. Dom hade fotbollscup, och självklart är jag där och kollar. Sedan var det bara att åka hem, och sedan ut för att träffa Filippa, för en mysig middag på Gränden. Sedan träffade vi på tre andra vänner, och alla vi drog sedan hem till Jakob. Där vi umgicks med han och alla andra killar som var där. Det blev en riktigt rolig kväll, alltid kul att lära känna nya människor!
 
Men jag var inte heller så pigg igår. Så idag ligger jag hemma genomförskyld och har feber. Därför har denna dag bestått av filmtittande. Måste även skriva GRATTIS till min kära extrabrorsa som fyller hela 18 år idag!  Kram, amanda. 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Carly rae jepsen f.t justin bieber - Beautiful, ääälskar den:) kram

Svar: Åå tack så jättemycket!!
Ida & Amanda

2012-10-07 @ 21:54:13
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0