THEY SAY THAT I'M DANGEROUS.

 
För dom som inte vet har jag inflammation i min höft och har haft det i över 5 månader nu. Det har gjort att jag inte kunnat träna alls. Men just nu äter jag medicin, som hjälper mot smärtan, och därför kan jag träna litegrann. Men får inte börja träna fotboll med mitt lag, för det blir för hård träning.. Tex om jag skulle få en tackling eller så. Men som sagt, jag får träna litegrann. Därför tränar jag nu så ofta jag kan hemma med styrka, eller så går jag ut och springer. Men jag tränar även fotboll 2 gånger i veckan i skolan, och det är så härligt! Träningen gör mig överlycklig. Så var nyss nere i min källare och körde lite i vårat lilla gym. 
 
Studiedagen idag har bestått av att bara ta det lugnt, sen av plugg. Nu ska jag dra mig mot duschen, och sedan bara vila framför tv'n i soffan. Hare gött! / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0