JAG ÄR DINA DRÖMMAR.

 
Hemkommen från en seg skoldag. Idrotten var dock riktigt roligt, där vi fick klättra på klätteväggen. Jag vägra från början, för sådan höjdskräck som jag har. Men att se fler och fler försöka, ville jag ge det en chans. Det var skitkul, samtidigt som det var hur läskigt som helst! Jag höll på att dö när jag bara hade kommit till hälften av väggen, hela min kropp skakade som aldrig förr. Men till slut tog jag mig till toppen, och det är jag supernöjd över.
 
Sedan var det bara att kämpa igenom skoldagen. Sitter nu hemma i soffan och tänkte plugga lite, sedan möter jag upp Clara för att kolla på lite hockey! Puss, Amanda.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg outfit!

Svar: tack!
Ida & Amanda

2012-11-28 @ 12:36:56
URL: http://blog.maboutiquecherie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0