RIGHT HERE, RIGHT NOW.


De var den födelsedagen de.. Och vet ni vad..? Den kunde inte ha slutat bättre! Jag och tjejerna gick lite spontant på bion LOL med Miley Cirus och ja, den rekommenders stark! AS BRA! Mötte upp Jocke på station och tog bussen hem till mig där de andra killarna väntade. De bjöds självklart på fika då alla satt på alltanen och mös med tända ljus och filtar medans vi umgicks å hade de allmänt bra! Dock slutade allt en aning kaooos haha.. Alla fastnade inte på bild och har tyvärr inga fler bilder från dagen, men de jag vill ha sagt är att jag utan tvekan har världens finaste vänner, tack för att ni gör livet så himla mycket lättare ♥♥ Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0