Q / A

Q. Vart köper du dina kläder?

A. Jag har faktiskt inte några "speciella" favorit affärer men det blir väl dom gamla vanliga man kikar in på.. BIKBOK, GT, Monki, H&M, SOLO, Carlings.. Typ dom värda butikerna här i västerås med helt okej kläder. Sen om man är i andra städer är det ju självklart att man hittar kläder lite varstans. Annars beställer jag aldrig kläder på internett heller, är ingen shoppingsgalen tjej direkt. Utan hittar jag ett plagg på stan jag gillar, så köper jag det. Spelar ingen roll vart der är liksom. Ett litet tips till er som är trötta på era gamla tråkiga kläder i garderoben.. Ta fram en sax, sandpapper och några nitar. En makeover på era kläder kan göra så mycket! Klipp av ett par jeans till snygga shorts nu i sommar, klipp en tråkig långärmad eller t-shirt till en snygg skjorta eller linne, något jag brukar göra ofta! Annars kan ni alltid fynda på 2-hand affären också. Bra för plånkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0