DON'T LET ANYTHING STAND IN YOUR WAY

Hej min fina!

Har vart en riktigt tuff dag för mig. Första dagen på mitt andra jobb för sommaren. Min dag har väl i stortsett sett ut såhär.. Gick upp 5, slängde på mig lite kläder och i mig lite lätt frukost och halv sex började en den 6,5 km långa cykelturen i spöregn.. Blev sen upphämtad med bil och åkte från Västerås till Bålsta, tog väl typ 40 minuter, chill med en pn hah. Vilan varade dock inte länge, 8 timmars hårt jobb låg framför mig, jobb tiderna är 06.56-15.42, haha cp..? Har stått på knä, krypigt och ålat mig igenom enorma maskiner täckta i damm från gipsskivor, och mitt jobb var att.. Sopa rent, var enda litet dammkorn..!  JAg är väl inte tjejen som är rädd för att ta i, svettas eller bli skitig så jag körde på, slutade med att hela jag var täckt i grått damm och olja, yammii. Men ska inte klaga. Det är ett helt okej jobb och lätt värt pengarna hihihi.

Aa, så kul va det för er å veta haha.. Men aa ska jag ha en blogg är det väl bara att dela med mig av mitt liv osv.. Och eftersom att detta är vad som ligger på mitt schema fr.o.m idag och tre veckor frammåt kanske ni förstår att uppdateringen inte kommer vara på topp.. Men jag ska försöka slänga in ett inlägg då och då. Så klicka in nån gång om dagen sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0