I'M NOT GONA STOP, THAT'S WHO I AM . I'LL GIVE IT ALL I GOT , THAT IS MY PLAN .



Oj, har hunnit med hur mycket som helst idag. Vaknade upp hos clara, åkte hem för att duscha, äta och sen tillbaka till tillberga igen för killarnas innebandymatch.. När jag kom hem igen tog jag det bara lugn och sen kom Frida och Clara för en litenliten tjejkväll. Har ätit världens absolut godaste pizza, vart ute och gått, ätit massor av grönsaker å dipp till filmen
high school musical 2. Kommer nog aldrig bli för gammal för dom filmerna hehe.. Kan alla låtar utantill och blir helt till mig när jag ser dom, *suck* ..

En rejält sliten tjej säger nu godnatt, med hals ont och täppt näsa.. Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0