HJÄRTA

Hejsan! Har haft en jätte bra alla hjärtans dag även fast det inte betyder så mycket alls för mig.. Har levt på alvedon, tabletter, nässpray, fishermans friend och vatten för att hålla mig pigg och glá och ja, det har hjälp en hel del på traven.
Tog en mysig liten fika med bästisarna Clara och Frida efter skolan och när jag kom hem slängde jag ihop en god fruktsallad med hackad choklad och glass, det är ändå något! Ska vara en duktig liten flicka och städa hela köket efter pappas stor middag och sen titta på nån kärleksfilm hihi.. Hoppas ni alla haft en fin dag, puss ida ♥♥



Kommentarer
Postat av: I D A | vardagligt / fotografi

Åh,så gott det ser ut! :)

2012-02-16 @ 22:29:33
URL: http://eldflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0