AND I WILL TRY TO FIX YOU

BACK ON TRACK. Ja precis, är tillbaka i Sverige efter en slitsam helg. Haft det super kul med världens bästa tjejer på Åland men jobbigt har det varit. Gått upp halv sex på morgonen för matchstart klockan sju och sen var dagarna i full gång, gjorde inget annat än att spela, äta och sova.. För tillfället lever jag med en slutkörd rygg så nu är det vila som gäller, ska ta det lugnt och försöka bli av med problemet nu efter snart ett år.. Men inga sura miner här!

Pinade mig igenom skoldagen med måtta men gick hem lite tidigare iaf för jag mådde inte direkt bra efter helgen och missade då kim som bröt armen på idrotten, den lille stackarn.. Ska faktiskt gå och lägga mig nu, ha de fint, ida.



Slitna tjejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0