ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU.


Ett dussin härliga små ting att önska sig eller ge bort i julklapp. Några funderingar eller behöver du tips? Lämna en kommentar :)

Kameran är sönder och har därför inte kunnat tagit några bilder under helgen. Jag hade annars bjudigt på bilder från julklappsshopping, lunchning med Amanda, middag på nyöppnade spicy hot med goa vänner, spel och skoj kväll, pepparkaks- och julgodis bak, bastumys med snöbollskrig i bikini från helgen, även någon bild från dagens innebandy-tuneringen kunde slinkit in. **Ska försöka bättra mig med att ta mera bilder i vardagen så det blir roligare för er att läsa, promise. XX ida.

Kommentarer
Postat av: julia bergström

JAG BEHÖVER HJÄLP!
till pappa, tobias och felix!!
PUSSSS

Svar: Lite tips alltså.. Ja vem gillar inte att få parfym, kanske skulle passa brorsan och pojkvännen? På kicks vet jag tillexempel att man kan hitta "boxar" med parfym och deo/bodyloyion för bra priser så kika in där!Annars är ju en snygg skjorta inte helt fel heller, kika in på SOLO eller Carlings så kan jag lova dig att du hittar någon perfekt!
Och till pappa, jag har vid något tillfälle köpt en en bok om whisky vilket han uppskattade jättemycket.
Hoppas du får lite hjälp på traven iallafall, puss!:) /Ida
Ida & Amanda

2012-12-18 @ 10:22:23
URL: http://mylifeasjuliia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0