19 / 12 / 12

 
Bomberjacka_GT / MAXFACTOR 3in1 foundation_Kicks
 
På bilderna ser ni två "juklappar" jag köpt till mig själv. En liten sneakpeak på min rå balla jacka/tröja, vet inte hur jag ska använda den men den ska nog få vara med på ett och annat äventyr i sommar och vår. Har haft en annan foundation från Maxfactor förut så vart lite sugen nu när dom släppte denna, men antar att ingen har missat reklamen om "all day flawless" på TVn hah. Den funkar iallafall utmärk för mig! Jag har även två nya toppar som ligger här på hyllan men de ville bara inte fasta på bild, kanske kommer upp senare i veckan.
 
Endast två dagar kvar i skolan dude's, håll ut!!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0