JAG TAPPADE RESPEKTEN, NÄSTAN ALL ATTRAKTION, DU VAR VACKRAST I VÄRLDEN, MEN INTE SAMMA PERSON.



Den stora dagen på J har firats och för de har bloggen halkat åt sidan, men men. Min julafton firade jag här hemma med släkten, precis som den ska göras. De åts julmat, pratades och skrattades som alltid och en och annan julklapp öppnades såklart. Precis som Amanda önskade jag mig inget speciellt och är riktigt glad och tacksam för alla fina julklappar, fick bla. två par hörlurar, världens gosigaste morgonrock, några slantar och ett par skinnhandskar.

Morgonens planer in dots:
  • Shoppa till nyår. Smink & smycken, muggar & dekoration till huset ska inhandlas.
  • Annandags bandy, ett måste!
  • Hem en snabbis..
  • Ta tåget till Bålsta 17:41, woop woop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0