HAPPINESS

 
Dom här dagarna har jag verkligen haft fullt upp. Jag har varit iväg för att fira jul med min släkt nere i Valdemarsvik. Så har vart där i flera dagar och lekt med mina små underbara kusiner.
 
Igår var det ju även JULAFTON. Något jag tycker är riktigt mysigt, för jag älskar min släkt och träffar dom inte alls ofta. Så när vi väl träffas har vi det jättetrevligt. Jag önskade mig faktiskt inget speciellt iår, så allt jag fick är jag väldigt nöjd över! Det var faktiskt mer härligt att se hur överlyckliga mina kusiner blev för varje paket dom öppnade. Dom hoppade och kramades av lycka, haha! 
 
Imorse åkte jag och min familj hem, och det är nu riktigt skönt att vara hemma igen. Bara få ta det lugnt och få känna av att man är ledig. Lite senare ska jag gå hem till Frida för att träffa mina tjejer. Vi ska kolla Victoria Secret Fashion Show! Ha en underbar kväll nu alla läsare, och jag hoppas ni hade en lika bra julafton som mig, kram Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0