2 0 1 2

Hur har ditt 2012 varit?
Riktigt lyckat! Finns inte mycket jag ångrar att jag gjort eller inte gjort.

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer "galen" och inte lika tillbakadragen. Tagit mera chenser och risker helt enkelt. Träffat min släkt oftare också.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Kommer inte på något faktiskt.

 

Vem har du umgåts med mest?
Utan tvekan Frida.

 

Bästa minnena från 2012?
Sista dagen på sommarlovet då jag och tjejerna låg och såg stjärnfall efter stjärnfall lyssa upp natthimlen i timmar och allt i livet var liksom felfritt. Campingen på Bredsand. Cityfestivalen och powermeet. Avslutningsmiddagen och själva avslutningsdagen i nian.


Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013?

Inte direkt..

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och måste jag nog säga. 2012 är bästa året på länge och jag har haft många bra och glada stunder, men har nog aldrig heller fällt så många tårar.

 

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar?
Svårt att säga. Men en perfekt balans mellan båda!


Vem/Vilka har du saknat mest?

Mina fina vänner Julia och Ida.

 

Största misstaget? 
Well, det tar jag inte upp här..

 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
2012 blir svårt att slå men 2013 har chansen ändå. Det är ju ändå jag och mina vänner som "gör" året.

 

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att få biljetter till Believe tour, få stipenduim för att vara högstadiets mest kretiva elev men också en av de fem med bäst betyg och att komma in på JB.

 

Har du några löften inför år 2013?
Ja faktiskt. Jag har bestämt mig för att ha gådisförbud i två månader och hänga på gymmet x antal gånger i veckan, jag ska verkligen komma i form! Men mitt största mål är att bli av med min skada i ryggen för att kunna spela fotboll igen.

 

Har du haft ett förhållande under 2012?
Nej.

 

Hur skulle du beskriva din stil 2012?
Den är helt klart förbättrad sen tidigare men fan inte bra haha. Jag sätter på mig vad jag känner för och ser OK ut.

/Favorit accessoaren/


Vad ser du mest fram emot med år 2013?
Min utomlandsresa med mamma, Justin Bieber konserten (!!) och att vara ensam hemma i två veckor haha.

 


Låtar som påmminer dig om 2012?
Call me maybe, Sann romas, Hallelujah, Wild ones typ :p

 

Det bästa du har åstadkommit bäst i år?
Mina betyg i nian.

 

Vad hoppas du inträffar 2013?
Har inte så stora förhoppningar, men att bandet mellan mig mina vänner inte går av är det viktigaste! Hoppas även på att verkligen klicka med tjejerna i klassen. Jag vill bli nöjdare och acceptera mig själv bättre, men också, kanske, hittar någon fin kille att dela 2013 med.

/Ida
 
 

Kommentarer
Postat av: julia bergström

saknar dig med bästa du, skönt att ba få prata ut om ja du vet vad hahaha ;)

2012-12-20 @ 23:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0