THEY SAY, THERE IS NO BETTER WAY TO FIGHT WITH YOUR WEAKNESS THAN WITH YOUR STRAIGHT



- AN OLD PICTURE I FOUND IN THE ARCHIVES -

Godmorgon finisar! Hoppas alla ni hade en toppen kväll igår. Min, ja vad ska jag säga om den.. Det blev en chillkväll hos Clara med spel och glada miner som sen spårade totalt. En massa åsikter togs upp och det disskuterades rejält hit och dit under hela fyra timmar?! När alla själar som var upprörda på olika sätt lugnat ner sig var det äntligen dags för mig och Fanny att rulla hem, halv fem.. Aja det löste väl sig någolunda tillslut och idag är en ny dag! Ska fixa mig och möa upp Frida på stan där vi ska göra lite olika grejer hihi. Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0