THERE'S ALWAYS THAT ONE SPECIAL PERSON, THAT NO MATTER WHAT THEY'VE DONE TO YOU, YOU JUST CAN'T LET THEM GO.


 
Tog cyklarna ner till hamnen med tjejerna vid halv tio för mysa på några filtar med lite godis och bra prat. Han inte sitta länge innan världens oväder kom, vi var väl troligtvis blötast i Sverige innan vi hann packa ihop och cykla som dårar genom stan för att sen hänga på donken i någon timma i hopp om att få tillbaka värmen. Kall och genom blöt sitter jag nu här efter cykelturen hem och ska faktiskt lägga mig i bastun en stund och sen ta en dusch, skönt! Sista inlägget för dagen så, godnatt.

/ Ida

Kommentarer
Postat av: anonym

vad använder du för redigerings program, eftersom du har effekter osv.. vill så gärna veta!
älskar bloggen!
puss <3

Svar: Kul att du frågar. Jag använder olika program men dessa två använder jag mest: http://www.picmonkey.com/ & http://pixlr.com/o-matic/. Dom är jätte lätta att förstå och man kan hitta massor av olika effekter.

Dock är det bara dom två första bilderna i detta inlägg som faktiskt är redigerade, har en effekt på kameran (kvällportret) som gör de coola ljusslingorna!:)

Åå vad kul och höra!! Ha det bra, kram! /Ida
Ida & Amanda

2012-11-02 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0