TEENAGE CRIME


Helg, välbehövlig helg. Även fast jag trivs sju-jäkla-bra i skolan är de så underbart med helg då man kan göra precis vaaad man vill. Igår, dömde jag poolspel i fotboll och kom hem 950 kronor rikare,jappjappjaaapp. På kvällen sen bar det av till Jerry där vi höll till resten av natten, kräftskiva hade vi nämligen! Hade det riktigt trevligt med alla mina favoriter som jag inte träffat under veckan, att lite galenskap, mat, bra musik och roliga vänner kan ge så mycket!
Imorse blev det ingen sovmorgon utan hade match klockan elva som vi även vann, LYCKA. Haha typ första vinsten för denna säsong, men endå,  bra där! Sen dess har jag bara degat framför datorn efter en tung helg, måste ladda upp inför veckan som kommer.

Hoppas alla ni underbara läsare hade en kanon helg ni med, p u s s & k r a m.
- Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0