M E M O R I E S

 
Bilder hjälper oss att komma ihåg och just därför har jag slängt ihop det här collaget, för att minnas alla oslagbara stunder i sommar. Kunde ha tagit med tusentals fler bilder från flera tillfällen men bara det här blev lite mycket så.. Varje sommar har sin egen berättelse, sina speciella egenskaper och detaljer, och det är det som gör varje sommar så speciel och minnesvärd! Jag har haft en helt underbar sommar, visst, lite mer sol hade ju inte skadat men jag är nöjd! Alla de gånger vi gått mil långa promenader och cykelturer, skrattat, somnat tillsammans, partayat, sett natten gå till dag, pratat om de allra djupaste känslorna, myst, upplevt oslagbara saker, misslyckats tillsammans, grillat, äventyrat, JA ALLT, skulle kunna skriva i evigheter om vad vi gjort i sommar. Allt detta är minnen jag kommer ha med mig för livet. Jag har fått en oförglömlig sommar tack vare, vad jag skulle kunna skriva en miljon fler gånger, mina och världens finaste vänner. Ni är bäst! Tack till er ♥

Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv, gymnasiet väntar och jag har första dagen imorgon. Något jag verkligen ser fram emot! Klart jag är nervös, men vem är in de? Jag är säker på att det kommer bli toppen.

Tack för mig. Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0