I'M DYING TO KNOW IF IT'S KILLING YOU LIKE IT'S KILLING ME


Såhär gled jag alltså runt idag, min första dag på gymnasiet efter sommarlovet. Enkelt. Var i skolan en dryg timme då vi fick lite info bara och nu ser jag bara fram emot imorgon! Åt en god sallad till lunch på Vivaldi med Fanny och Frida efteråt och tog sen en tripp på stan. Fick faktiskt med mig tre nya grejer hem, vilka jag är jätte nöjd med!

Amanda, den lilla pinglan som fortfarande ligger på sjukhuset var vi senare och hälsade på i några timmar. Vi köpte med oss lite "krya på dig" saker och tog sen bussen dit, det var en överaskning att vi skulle komma och oj vad chockad hon blev, jätte kul!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0