BANG-BANG, MAN DOWN


3dje skoldagen avklarad och jag trivs bara bättre och bättre i klassen. Börjar komma in i de gamla rutinerna nu också vilket ändå är rätt skönt, ställer klockan tidigt för att ta en promenad, skolan står sedan på tur och efter de sticker jag vanligtvis iväg och dömer eller tränar, så klädseln över här är inget ovanligt för mig direkt. (Driv bild haha men ändå något?!) På bara två veckor har jag tjänat ihop tusen spänn på dömningen, de ni! Lite extra i plånkan sådär :))

Ska försöka lägga mig skapligt tidigt ikväll för engångsskull, men inte riktigt än. Till dess myser jag ner mig i sängen, slår på en film och chillar med mobilen, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0