ONCE WE LOVE A PERSON, THEY'LL STAY IN OUR HEARTS FOREVER



Redo för att åka. Ska ner för ett möte med min nya mentor på gymnasiet nämligen, pappa hänger med och sen skjutar han mig till löga där jag ska möta upp Clara, Frida och Amanda för lite sol o bad, det är ju den (enda) perfekta sommar dagen för de, inte ett moln!



Fick en kommentar även om vilket gymnasie och inriktning jag ska gå, och det är John Bauer som gäller för min del! Där ska jag gå Samhäll-idrott/ledarskap vilket känns jätte bra! Eftersom jag spånar på att bli polis så är just ledarskap inriktingen riktigt bra för de, sen att jag får utveckla min kunskap inom fotboll är bara ett stort plus! Klart att jag är lite nervös inför gymnasiet, men det kommer bli kononers, det är jag säker på! Hoppas det blev ett bra svar för dig som undrade :)

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0