19 : 15

Jag saknar.. Att kunna dela alla hemligheter med någon.
Jag säger.. Alldeles för mycket fel grejer i fel lägen.
Jag skrattar.. Rätt ofta.
Jag avskyr när folk.. Påpekar att man gjort något dåligt fast de vet att man redan är medveten om de.
Mina närmaste vänner är.. Frida, Ida, Amanda, Clara, Fanny.
Min första vän hette.. Johan & Lina.
Min första kärlek hette.. FIlip haha..
Kärlek är.. Något fint om två personer delar det.
Mina favoritfilmer är.. The note book, Dear John, HP, Step up, Footloose, Charlie St. Cloud
När jag borstar tänderna.. Blir man fett fräääsh.
När jag lagar mat.. Blir allt kaos men bra i slutändan.
Jag är rädd för.. Att bli kär.
Jag önskar.. Att alla i min familj var friska.
Den värsta känslan är.. Att inte kunna prestera sitt bästa eller när någon mår dåligt..
Den bästa känslan är.. Att få krama någon man verkligen gillar.
Jag vill.. Lyckas med mitt liv.
Jag är.. Forever alone.....
Jag är sämst på att.. Hålla humöret uppe en hel dag.
Jag kommer alltid att.. Försöka hålla fast vid mina 5 bästa vänner.
Det finaste som finns.. Är att våga vara sig själv i alla situationer.
I sommar.. Ska jag ha så jääävla kul!
Sist jag grät var.. I torsdags.
Jag kan.. Göra en hel del volter.
Min mobiltelefon är.. Rätt dålig faktiskt. Heh.
När jag vaknar på morgonen.. Vill jag somna om igen..!
Innan jag somnarn.. Lyssnar jag på musiiiik..
Just nu håller jag på att.. Lyssna på musik.
Jag har aldrig.. Vart tillsammans med någon på riktigt.
Idag har jag.. Träffat en ny tjej, Amanda.
På gymnasiet.. Ska jag ha det bäst.
Jag vill verkligen.. Bli en bättre person allmänt och bli bättre på fotboll.

Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0