EVEN THE BEST FALL DOWN SOMETIMES



Vad är det ni ser? Jo, det är jag, Amanda som gör ett inlägg. 

Vet inte hur längesen det var jag bloggade men.. Jag har inte haft så mycket lust och har egentligen inte tid. Fast har fått mer blogglust just nu, och har haft det en stund. Men tränar och pluggar i princip varje dag, och då hinner jag inte med att blogga. Så jag ska blogga så ofta jag kan och har tid! 

Nu sitter jag hemma nyduschad, efter en seg träning ute i snön, superkallt! Men måste tyvärr plugga nu resten av kvällen. För måste skicka in ett arbete till skolan senast idag... 

Men ser också fram emot imorgon. Då blir det seriepremiär med F17 laget, då vi spelar i flickallsvenskan. Första matchen blir borta mot Tyresö, och är riktigt taggad och nervös. Ska bli så grymt kul och även läskigt att få möta så bra lag. 

Men ha en toppen fredag alla läsare, jag hoppas jag inte förstör bloggen nu, och gör den tråkigare! 
Ska göra så gott jag kan / Amanda

Kommentarer
Postat av: ida

så jäkla snygg liksom ?!

2012-04-21 @ 10:25:49
URL: http://moveslikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0