DARLING

Min älskling, min Wictor, min sötnos, mitt allt.... jag kan fortsätta i all evighet.

Han åkte till Spanien inatt och jag saknar redan honom. Att veta att han inte är här gör mig ledsen. Men det var inte det här jag skulle skriva.

Jo, att igår kväll när jag pratade med Wictor innan jag skulle sova så lovade han mig, att han skulle smsa mig inatt när han var på väg till Arlanda. Så när jag vaknade så skulle jag få läsa hans sms.

När jag väl vaknade imorse, ah.... då gick det inte att öppna hans sms!!!!  Han hade skickat ett sms som var hur långt som helst... men jag kunde inte se det? Mina tårar ville komma, för blev så ledsen... ville veta vad han hade skrivit. Låter töntigt, men nu när han lagt tid på att skriva så mycket vill man ju läsa det.

Gick då runt i skolan och försökte öppna smset hela dagen... men det funkade inte. Det gjorde dagen så himla mycket sämre också...

När jag kom hem ringde pappa till tele2, för min mobil funkade ju knappt alls. Var ju inte bara hans saker jag inte kunde se. Då fick jag prata med en riktigt trevlig kille. Det tog tid, men han försökte verkligen att hjälpa mig! Sedan, när jag startade om mobilen och skulle försöka kolla om det funkade att se smset, då funkade det!!!!

INGEN kan förstå hur glad jag blev/är. Jag la mig i min soffa och började läsa sakta, och måste säga. Har aldrig blivit så varm i kroppen och det kittlades i hela magen. INGEN, verkligen ingen kille har nånsin sagt sådana saker till mig. Detta gjorde nu min kväll, för det är helt sjukt hur bra denna kille är. Finns ingen bättre kille.
JAG FICK HAN.

Ni behöver även få höra positiva saker från mig, jag brukar skriva så mycket negativt. 

äöål
Du är mitt allt älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0